BŁĄD E0: BRAK SIECI
Upewnij się, że kabel sieciowy jest poprawnie podłączony i że dekoder ma dostęp do sieci.
Proszę sprawdzić okablowanie, czy nie jest niepoprawnie wpięte lub uszkodzone.
BŁĄD E1: NIEPOPRAWNY CZAS
Czas na dekoderze jest niepoprawny. Poczekaj aż dekoder ustali poprawny czas. Jeśli błąd będzie nadal występować, skontaktuj się ze swoim operatorem.
Dekoder odpytuje serwer NTP o poprawny czas. Jeśli będzie mieć z tym problem, będzie próbować do skutku.
BŁĄD E8: BRAK AUDIO I VIDEO
Wystąpił problem z dekodowaniem kanału. Sprawdź połączenie sieciowe lub zrestartuj dekoder.
BŁĄD E12: BRAK UPRAWNIEŃ
Nie posiadasz uprawnień do oglądania tego kanału.
Należy sprawdzić, czy poprawnie przypisano uprawnienia do konta klienta. Proszę zwrócić uwagę na daty rozpoczęcia opłaty oraz daty startu usług w gniazdku.
BŁĄD E2: BŁĄD POŁĄCZENIA Z SERWEREM
Wystąpił problem z połączeniem sieciowym do STB.
Błąd pojawia się w przypadku, gdy któreś z kolejnych urządzeń na sieci za pierwszym routerem/switchem, licząc od dekodera, nie łączy się poprawnie z internetem. Należy sprawdzić sieć.