1. W przypadku zgłoszenia przez abonenta awarii STB, należy zawsze w pierwszej kolejności:

    Sprawdzić STB na stanowisku testowym, czy rzeczywiście występują objawy uszkodzenia. Błędne ustawienia w konfiguracji dekodera nie będą traktowane przez serwis jako awaria. 

    WAŻNE:
    Serwis STB wynajmowanych/zakupionych przez operatora od EVIO, prowadzony jest przez: EVIO Polska Sp. z o.o., ul. Aleja Niepodległości 27, 61-714 Poznań.


  2.  W przypadku potwierdzenia usterki dekodera zgłoszonej przez abonenta, należy postępować wg. następującej procedury w wariancie odpowiednim dla STB zakupionych/wynajmowanych od EVIO:

    Należy wypełnić właściwy PROTOKÓŁ SERWISOWY:     *Wzory protokołów stanowią załącznik do niniejszego artykułu.
    • STB WYNAJMOWANE "Protokol_serwis_WYNAJEM_eBOX.xls"
    • STB ZAKUPIONE "Protokol_serwis_ZAKUP_eBOX.xls"                                                                                                                                                                                        
      W protokole należy podać:
    • dane operatora, kontakt i adres na który STB mają zostać odesłane po serwisie,
    • datę zgłoszenia, MAC adres dekodera, model, opis uszkodzenia, załączone akcesoria                                                                                                                                                                                                        
  3. W celu nadania numeru RMA należy wysłać wypełniony protokół serwisowy w formacie xls  na adres pomoc@evio.pl.
  4. Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej z nadanym przez EVIO numerem RMA należy umieścić ten numer na kartonie z dekoderami, a następnie przesłać urządzenia do naprawy na adres serwisu (wraz z wydrukowanym protokołem)

    EVIO Polska Sp. z o.o.

    ul. Aleja Niepodległości 27 ,

    61-714Poznań

     
    UWAGA:
    Dostarczenie sprzętu do serwisu odbywa się zawsze na koszt operatora.
    Urządzenia powinny być starannie zabezpieczone na czas transportu.



  5. W przypadku potwierdzenia przez serwis naprawy usterki w ramach obowiązującej gwarancji, urządzenia odesłane są do operatora na koszt serwisu.

  6. Na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym operator otrzyma:

    • informacje o zakresie przeprowadzonych prac,
    •  informację o uszkodzeniu mechanicznym wymagającym wydania operatorowi nowego urządzenia,
    •  informację o uszkodzeniu mechanicznym z winy abonenta (np. widoczne ślady zalania urządzenia.

  7. UWAGA!

    Dla dekoderów wynajmowanych od EVIO, w przypadku stwierdzenia usterki niepodlegającej naprawie gwarancyjnej, operator zobowiązany jest pokryć koszty naprawy pogwarancyjnej lub wykupić dekoder na własność wg zasad wykupu sprzętu określonych w umowie najmu. W sytuacji stwierdzenia usterki niepodlegającej naprawie gwarancyjnej (np. zalanie dekodera, mechaniczne uszkodzenie itp.), urządzenie może zostać odesłane do operatora lub zutylizowane przez serwis. W pierwszym przypadku operator oprócz pokrycia kosztów dekodera, pokrywa również koszty przesyłki.W drugim przypadku otrzyma fakturę za uszkodzony dekoder.

  8. W sytuacji stwierdzenia usterki niepodlegającej naprawie gwarancyjnej (np. zalanie dekodera, mechaniczne uszkodzenie itp.), urządzenie może zostać odesłane do operatora lub zutylizowane przez serwis. W pierwszym przypadku operator oprócz pokrycia kosztów dekodera, pokrywa również koszty przesyłki. W drugim przypadku otrzyma fakturę za uszkodzony dekoder.