- W przypadku zgłoszenia przez abonenta awarii STB, należy zawsze w pierwszej kolejności:
Sprawdzić STB na stanowisku testowym, czy rzeczywiście występują objawy uszkodzenia. Błędne ustawienia w konfiguracji dekodera nie będą traktowane przez serwis jako awaria.
WAŻNE:
Serwis dekoderów wynajmowanych/zakupionych przez operatora prowadzony jest przez:
Logistyka EVIO Polska Sp. z o.o.,
ul. Węglowa 1/3, budynek 2, piętro 1, pok. 11,
60-122 Poznań. - W przypadku potwierdzenia usterki dekodera zgłoszonej przez abonenta, należy postępować wg. następującej procedury w wariancie odpowiednim dla STB zakupionych/wynajmowanych od EVIO:
Należy wypełnić właściwy PROTOKÓŁ SERWISOWY: *Wzory protokołów stanowią załącznik do niniejszego artykułu.- STB WYNAJMOWANE "Protokol_serwis_WYNAJEM_eBOX.xls"
- STB ZAKUPIONE "Protokol_serwis_ZAKUP_eBOX.xls"
W protokole należy podać: - dane operatora, kontakt i adres na który STB mają zostać odesłane po serwisie,
- datę zgłoszenia, MAC adres dekodera, model, opis uszkodzenia, załączone akcesoria
- W celu nadania numeru RMA należy wysłać wypełniony protokół serwisowy w formacie xls na adres pomoc@evio.pl.
- Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej z nadanym przez EVIO numerem RMA należy umieścić ten numer na kartonie z dekoderami, a następnie przesłać urządzenia do naprawy na adres serwisu (wraz z wydrukowanym protokołem)
Logistyka EVIO Polska Sp. z o.o.,
ul. Węglowa 1/3, budynek 2, piętro 1, pok. 11,
60-122 Poznań
UWAGA:
Dostarczenie sprzętu do serwisu odbywa się zawsze na koszt operatora.
Urządzenia powinny być starannie zabezpieczone na czas transportu. - W przypadku potwierdzenia przez serwis naprawy usterki w ramach obowiązującej gwarancji, urządzenia odesłane są do operatora na koszt serwisu.
- UWAGA!
Dla dekoderów wynajmowanych od EVIO, w przypadku stwierdzenia usterki niepodlegającej naprawie gwarancyjnej, operator zobowiązany jest pokryć koszty naprawy pogwarancyjnej lub wykupić dekoder na własność wg zasad wykupu sprzętu określonych w umowie najmu. W sytuacji stwierdzenia usterki niepodlegającej naprawie gwarancyjnej (np. zalanie dekodera, mechaniczne uszkodzenie itp.), urządzenie może zostać odesłane do operatora lub zutylizowane przez serwis. W pierwszym przypadku operator oprócz pokrycia kosztów dekodera, pokrywa również koszty przesyłki.W drugim przypadku otrzyma fakturę za uszkodzony dekoder.
- W sytuacji stwierdzenia usterki niepodlegającej naprawie gwarancyjnej (np. zalanie dekodera, mechaniczne uszkodzenie itp.), urządzenie może zostać odesłane do operatora lub zutylizowane przez serwis. W pierwszym przypadku operator oprócz pokrycia kosztów dekodera, pokrywa również koszty przesyłki. W drugim przypadku otrzyma fakturę za uszkodzony dekoder.
Procedura Serwisowa dekoderów eBOX M15/Z123 Drukuj
Zmodyfikowano dnia: czw, 3 Wrz, 2020 o 8:30 RANO
Czy ta odpowiedź była pomocna? Tak Nie
Wyślij opinięPrzykro nam, że nie byliśmy w stanie pomóc. Pomóż ulepszyć ten artykuł i prześlij swoją opinię.