Poniżej lista błędów dekodera eBOX Z123:
EP01 - łącze sieciowe odłączone - unlink
EP02 - łącze sieciowe nieaktywne - network down (unlink)
EP03 - NTP wyłączone
EP04 - adres NTP nieustawiony lub niewłaściwy
EP05 - adres serwera DNS1 nieustawiony lub niewłaściwy
EP07 - adres routera nieustawiony lub niewłaściwy
EP08 - adres podsieci nieustawiony lub niewłaściwy
EP09 - adres urządzenia STB nieustawiony lub niewłaściwy
EP10 - Wystąpił problem z łączem sieciowym (plus jakiś kod poniżej EP10)
EP11 - Wystąpił problem z połączeniem do routera, nie zadziałał ping do router
EP12 - Wystąpił problem z połączeniem do Internetu, nie działa połączenie do http://webcache01.evio.pl/test
EP13 - Wystąpił problem z ustawieniami czasu - zegar systemowy zwraca rok poniżej 2017
EP14 - Wystąpił problem z połączeniem TLS (do https://eboo-cache-fnd.evio.pl/abox-dev/provisioning?mac=TESTSSL)
EP99 - błąd wywołania funkcji API