Obsługa systemu eZK
Logowanie do panelu CRM odbywa się na stronie crm.evio.pl przy użyciu danych otrzymanych od pracownika Evio. Panel logowania: Strona widoczna p...
pt, 29 Lis, 2019 at 2:55 PM
Aby otworzyć pasek boczny, należy kliknąć na niego. Po wybraniu listy "Abonenci", widoczne będzie poniższe MENU Aby wyświetlić listę abonent...
pt, 29 Lis, 2019 at 2:56 PM
Jeśli abonent zdecydował się na zakup pakietu dodatkowego w trakcie trwania umowy, można oczywiście dodać go w systemie CRM. Należy odszukać interesując...
pt, 29 Lis, 2019 at 2:56 PM
Jeżeli abonent zdecydował się na zmianę pakietu w trakcie trwania jego umowy promocyjnej, która jest w okresie przywiązania, jest możliwa jedynie zmiana na ...
pt, 10 Sty, 2020 at 1:00 PM
Jeżeli abonent złoży wypowiedzenie swojej umowy, która nie posiada okresu przywiązania, jej okres przywiązania wygasł lub wygaśnie z dniem, na który abonent...
pt, 29 Lis, 2019 at 2:56 PM
Umowa abonenta może zostać rozwiązana przed upływem okresu promocji wyłącznie w poniższych przypadkach i wyłącznie przez pracownika EVIO po przesłaniu zgłos...
pt, 29 Lis, 2019 at 2:56 PM
Jeśli zaszła potrzeba zmiany dekodera głównego należy przejść do umowy abonenta i wybrać tryb edycji. Następnie rozwinąć listę "dekoder główny"...
pt, 29 Lis, 2019 at 2:56 PM
Aby dodać nową promocję do swojego konta, należy przejść do zakładki "Oferta" W zależności, czy ma zostać dodana promocja Evio, czy własna, ...
czw, 2 Kwi, 2020 at 7:18 AM
Jeśli abonent ma uruchomiony produkt Try&Buy, jest on oznaczony poniższym symbolem: Zamknięcie takiego produktu następuje poprzez wybranie zazn...
wt, 16 Luty, 2021 at 12:00 PM
aby sprawdzić status każdego z dekoderów na Magazynie Głównym, należy kliknąć w zakładkę Magazyn ->Spis STB. Listę dekoderów można filtrować....
wt, 10 Gru, 2019 at 9:58 AM