eBOX M15 i eBOX Z123
W załączeniu przedstawiamy nowe narzędzie służące do diagnozowania problemów z dekoderami eBOX. Zachęcamy do korzystania. Instrukcja w załączeniu.
pt, 20 Kwi, 2018 at 9:47 AM
Uprzejmie informujemy, że usługa Timeshift oraz Start Over jest dostępna na wszystkich kanałach oferowanych w usłudze Telewizji Światłowodowej prócz kanałów...
śr, 15 Lis, 2017 at 10:16 AM
Poniżej lista błędów dekodera eBOX Z123: EP01 - łącze sieciowe odłączone - unlink EP02 - łącze sieciowe nieaktywne - network down (unlink) EP03 - NTP ...
pt, 8 Cze, 2018 at 1:42 PM
Dla Operatorów, którzy nie korzystają z serwera DHCP u siebie w sieci umożliwiliśmy ręczną konfigurację parametrów sieci. Aby ręcznie skonfigurować paramet...
czw, 16 Sty, 2020 at 10:49 AM